Garantie & reparatie

Garantie en Reparatie: 
De garantieperiode die wij geven op onze meubelen bedraagt 6 maanden, alle elektriciteit van onze producten valt niet onder deze garantie.


Gegronde klacht
Een klacht is gegrond als deze niet veroorzaakt is door:

– Onredelijk gebruik
– Gebruik voor commerciële doeleinden
– Gevolg door onoordeelkundig of oneigenlijk gebruik
– Onjuiste opslag of onderhoud door koper of door derden
– Door professioneel gebruik
– Het werken van hout
– Krom trekken van hout

Gezien het gaat om houten meubelen, willen wij u erop wijzen dat het hout kan gaan werken. In de winter zal het, wanneer de luchtvochtigheid in huis aan de lage kant is, enigszins krimpen. Dit trekt weer weg als de luchtvochtigheid weer toeneemt. Ideaal is een luchtvochtigheid tussen de 50 en 65%. Wij geven geen garantie op het eventuele werken/kromtrekken van het hout.


Reparatie
De duur van een reparatie proberen wij altijd binnen 1 week op te lossen. Wij nemen contact met u op voor het maken van een afspraak om het meubel opnieuw in ontvangst te nemen. Daarbij geven wij de extra service om dit mogelijk in de avonduren te laten plaatsvinden van 18.00 tot wel 22.00 uur.

Bij een reparatie dient het product via eigen vervoer (of via een postbedrijf) gebracht te worden naar onze werkplaats in Leeuwarden.